Obec Hora Svatého Šebestiána
Hora Svatého
Šebestiána
obec Nová Ves

Krach cestovní kanceláře v zahraničí

3. Pojmenování (název) životní situace

Krach cestovní kanceláře v zahraničí

4. Základní informace k životní situaci

Pomoc při krachu cestovní kanceláře, jenž postihl občana České republiky v zahraničí.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci jedná občan České republiky - klient cestovní kanceláře, který byl krachem cestovní kanceláře v zahraničí postižen, příp. osoba blízká.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

V případě krachu cestovní kanceláře se může občan České republiky obrátit na představitele cestovní kanceláře (delegáta) či jeho zástupce v České republice.
V případě, že cestovní kancelář není ochotna nebo schopna dále plnit své závazky vůči klientům, případně řešit jejich krizovou situaci, může se občan České republiky obrátit (se žádostí o pomoc nebo o poskytnutí informací aj.) na zastupitelský úřad České republiky v zemi svého pobytu.
Před cestou doporučujeme - přečíst si informace o cestování s cestovní kanceláří, které naleznete na internetových stránkách Ministerstva pro místní rozvoj České republiky.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Telefonickým či jiným spojením s místy uvedenými v bodě 08.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Občan České republiky se může obrátit na:

  • cestovní kancelář - jejího představitele (delegáta) či jeho zástupce v České republice,

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Je třeba mít k dispozici doklad totožnosti, z něhož vyplývá, že je žadatel o pomoc státním občanem České republiky.
Dále je třeba doložit voucher, resp. doklad o úhradě služeb zkrachovalé cestovní kanceláře, popř. smlouvu uzavřenou s touto cestovní kanceláří.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Za pomoc spočívající v poskytnutí rady, informace nebo zprostředkování kontaktu (za účelem řešení této životní situace) oslovené úřady poplatky nevybírají.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůta pro vyřízení žádosti o pomoc není stanovena.
Pomoc je poskytována tak, aby byla efektivní.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Ostatní klienti zkrachovalé cestovní kanceláře, další zmocněné osoby, např. pojišťovna, různé subjekty turistického ruchu v dané lokalitě, přepravní firmy apod.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Doporučuje se - aktivně usilovat o kontaktování odpovědných pracovníků cestovní kanceláře s cílem jejich veškeré možné součinnosti při řešení situace klientů.
Žadatel o pomoc poskytuje součinnost dle požadavků osloveného úřadu.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu místa uvedeného v bodě 08.

28. Popis byl naposledy aktualizován

03.08.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

ČEZ Distribuce

ČEZ Distribuce – Plánované odstávky

Czech POINT

Logo Czech POINT

IFrame

Mobilní aplikace

V obraze

Volně ke stažení:

Google playApp Store

Sociální sítě

Obce Hora Sv. Šebestiána a Nová Ves

facebook

Webkamera

 Hora Sv. Šebestiána

webkamera

     Windy.com

windy.com

na kole i pěšky

Aktuální počasí

dnes, neděle 13. 10. 2024
déšť 10 °C 4 °C
pondělí 14. 10. zataženo 8/1 °C
úterý 15. 10. jasno 8/0 °C
středa 16. 10. zataženo 8/0 °C

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

Kalendář

Po Út St Čt So Ne

Aktuální teplota

13.10.2024 09:21

Aktuální teplota:

5.5 °C

Vlhkost:

93.0 %

Rosný bod:

4.4 °C

Vyhledávač firem

Kontakt

č.p.3, 431 82 Hora Sv. Šebestiána

Telefon/fax: 474 695 131

E-mail: podatelna@sebestian.cz

ID Datové schránky:

ua6aq3t

Úřední hodiny

Pondělí:  7:00 - 11:00

                 13:00 - 17:00

Středa:   14:00 - 17:00

Starosta obce:

Ing. Štelcichová Lenka, tel.474 695 121

Mapa